Trött? Ja!

Igår kväll åkte jag till kära Robin haha och vi var hos linus med *Bambam*. Haha fan vilken natt, så sjukt trött jag var.
Fick massage av både Linus och bambam, lyyyyx. Haha fick till och med en puss på kinden utav honom. Hehe..
Sen så runt två tiden på natten så klagade linus på att tiden skulle gå snabbare så han kunde pallra sig till systemet. Haha! Riktig tööörstig pöjk alltså.
Vi sov rätt ruuligt alltså, Robin låg och sov läängst in brevid honom låg Linus, sen kom jag och sist ut bambam.  Sen låg vi tvärs över sängen.
Tyvärr så ringde Bambam:s morsa runt fyra och var helt skogstokig på honom så han var tvungen att gå hem.. Så det blev bara vi tre kvar och så rullade jag in mot robin och somnade hand i hand med honom. Men det var sjukt mys.
Det var fest idag men eftersom dem ska dra hem till Snake ( en PERSON jag verkligen inte gillar ) så åker jag inte.
Istället blir det ett skönt bad.. Wuuh och spela musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0