Uppdate

Sitter och snackar med Viktor och Sonny haha, riktiga sköningar. Kanske träffar dem två imorgon om jag vaknar i tid eller också så kanske träffar dem nästa helg och har *pyjamasparty* hahahahahahahahah! ;D
Nä men dem verkar vara riktigt kul faktiskt. 
Haha dem ringde upp en tjockis som verkligen hundade efter mig, och efter det samtalet så har han inte hört av sig. JÄVLA SKÖNT. 
Wwwwhaaateeevaah!
Rätt OK fredag ändå .. trots att man bara är hemma!
Haha apropå det så snackade jag med Danne tidigare idag ni vet? Och så kollade vi runt på kamrat, och så visade jag honom ett blont nötskal som jag var intresserad av tidigare och han bara dog utav GAAAAAAAAARV. 
*HeeyeyY jag är blond och gillar blonda tjejer, att gymma och att spela innebandy . HHIHIHIHIH
Han gjorde en ful röst till det. Och avslutade med att kalla honom vidrigt ful. 
Fick mig ett gott skratt, min älskade ÖSTERMALMS GRABB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0