Bantningen är påbörjad!

När klockan är halv tolv inatt så har 24 timmar passerat sen jag åt min sista måltid tillsammans med Alicia.
Än så länge så är det ingenting för mig, allmänt okoncentrerad och magen kurrar till då och då.
Ska fortsätta såhär nu tills jag inte orkar mer.. då kommer jag äta en liten bit knäckebröd.
Vägde mig nyss också så jag vet exakt hur mycket jag väger.. ska kolla igen nästa vecka. Jag och Alicia gjorde 100 situps hehe.. Duktigt!

Nyår var bäst kan jag ju säga. Fast ska inte säga riktigt vad vi gjorde.. :)
Vi var på fest i Gustavsberg. Var sjukt kul och vi var hemma tidigt på morgonen ..!
Fast glömde min kamera.. snyft.


Nuu jävlar ska fettet brinna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0