Dag 2.

Okej.. jag har inte ätit eller druckit på 2 dagar nu.
Min tunga känns svullen och det sticker i magen på mig. Jag har tappat 1 kg och jag blev förvånadsfullt glad över det.
Jag måste dock dricka vatten för annars kan man ju dö på mindre än en vecka. Köpte med mig en burk barnmat vid kris.
Jag tänker inte äta idag heller och jag ska försöka undervika imorgon för jag är inte hungirg.. Mamma lagar mat och pappa köpte cola till mig igår. Tyvärr så sa mitt huvud nej.
Tror jag har blivit hjärntvättad.
Jag känner mig lite små hängig.. men det är ju inte så konstigt.


Bara vid kris :).
Känns att jag är på god väg åt rätt hål. Även fast det låter fel..
Imorgon ska jag träna med Alicia.
Fettet ska bortbortbort!

Ni får följa mig dag efter dag. Åtminstående ett inlägg per dag hur jag mår.. osv osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0