Dag 3.

Nu har dag två passerat och nu återstår yttliggare en dag utan mat, flera dagar. VECKOR. MÅNADER.
Hehe.
Magnus fick veta att jag ställt in mig själv på svält och han blev inte lite sur, han menar på att det inte är bra osv.
Men är man verkligen inställd på något man verkligen vill. Som jag ex. Att gå ner i vikt. Då struntar man i risker och kör på det man själv tror är bäst för en själv.
Det ända jag fått i mig innan tolvslaget på nyår är ett halvt glas vatten idag. Jag blev illa tvunget.. För jag var uttorkad, min tunga var svullen, det stack i magen på mig. Men inte mer än så.

Fast att svälta sig är inte det allra smidigaste och roligaste.
Man kan ju inte svälta sig under hela sitt liv.. men min plan är att inte äta på så länge som helst. Dock så läste jag att man bara kan överleva en månad utan mat? - Undra om det är sant.
Sen när jag verkligen är i behov av mat.. verkligen verkligen. Så äter jag barnmat på burk. Fast det kan nog dröja några dagar innan jag äter min första *måltid.*
Jag kan ju säga att dessa dagar utan mat inte vart några problem förrutom att jag har varit skakig, trött och haft mina humörsvägningar.
Det här rekomenderar nog ingen.
Man gör som sagt det man tycker är bäst själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0