Dagens planer!

Sitter i skolan och har sjuukt tråkigt, kanske ska träffa Lukas en snabbis sen.. eller också så blir det i helgen om jag inte åker bort såklart, upp till *C* ! Haha. 

På söndag så fyller min Bebbooo 16 år, och vi firar på lördag. Hon börjar bli vuxen.. Faktiskt.. minns henne som igår, i sjuan. HAHA. Jävlar vilken bitterfitta hon var då.
(Inte för att jag var mycket bättre men ja.) 

Måste dock hem snabbt, sov ju hos alicia .. mötte henne på centralen vid tio tiden sen så hämtade hennes mamma oss och vi åkte förbi Mcdonalds och snackade vi lite om vad som har hänt.. Gossip shit ni vet?
Och nu sitter jag i helvetet igen.. Booooooooring!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!

Jag är i ett stort behov av hjälp! Jag och min syster driver en dansskola och terminens tema är "Musikvideos genom tiderna" så från 80-talet och fram till nu!



Vi är jätte intresserade om du har något förslag!

Du kan kommentera i inlägget där de handlar om just de här! :)



Vore super gulligt om du hade lust att hjälpa till! :) Tack på förhand!

2011-01-31 @ 10:51:55
URL: http://ericacarlsson.blogg.se/
Postat av: Erica

TACK! :D det var till en riktig stor hjälp faktiskt! :D

2011-01-31 @ 11:19:56
URL: http://ericacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0