Det var helt normalt!

Vi åkte till södersjukhuset och sedan fick jag gå in på akuten och vänta på min tur. Ut kommer en rätt snuskig doktor, först så ifrågesatte han vart det gjorde ont, när osv..
Sedan kollade han på mig och blev tyst.. fan vad nervös jag blev, så kom han närmare med ansiktet och sa..
Är du en rökare, Nathalie?
Jag backade med huvudet och sa nej.
Han ba.. Mm, för om du röker och är nu 16.. du växer fortfarande, det är skadligt.. så är det normalt att man får stickningar i hjärtat.
*Hur kommer det sig att du inte röker och du luktar ciggaret rök?*
*Jag röker inte och det är PAPPA som luktar.*
Hehe..
Sen så fick jag ta av mig tröjan och lägga mig ner med bara BH.. blev lite äcklad.. ville inte. Men kunde ju inte vägra precis, ville ju veta!
Ehm.. så fimpa!..
Ingen större fara med det i hope? 
Han kunde inte riktigt berätta vad det var men..  han kunde inte sluta misstänka mig om ifall att jag rökte.. fast sen är det normalt att få sådant tydligen.. ifall man är tonåring och stressad.
Rätt lättande.
Fast..

Blääääääääää. Han var så vidrig.. bläbläbläää!
Min frukost.. under väntan.

Kommentarer
Postat av: Danila

ställ frågor på min frågestund

2011-01-21 @ 18:38:21
URL: http://danila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0