Djurgården 4-1 ! :)

DIF Vann med 4-1 mot AIK.
Ska definitivt gå på en ny derbymatch längre fram.  Det var bara såååå jäkla nice att se Djurgården vinna! Att höra alla riktigt bra sånger. Och att se alla AIK fans gå en efter en.
Men ni skulle ha sätt en gnagare som satt bakom mig och Freja. Han kallade mig för horungsjude och apa för att jag blev så jävla glad när djurgården satte i mål.
Trodde han skulle slå ihjäl mig, men tillslut så blev han så arg så han tog sin jacka och drog. (TACK&LOV.) Freja ville absolut inte att jag skulle sjunga med när alla andra gjorde det, hon ville inte heller att jag skulle kommentera när AIK gjorde mål.. I rädsla av det där psykot. Men men! Tror ni jag lyssnade?
Nix! 
Whatever. 
DIF♥ Nattie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0