Förlåt!

I lördags så var jag med Freja, och det blev lite krök .. jävligt kul faktiskt ;p.
Iallafall sen så runt ett så träffade vi FJORTIIZ Robin och Idoomiiiiiin Niiick. För dem hade iofs idomin på sig.. hähä!
Vi snackade lite osåå, sen runt fyra var vi hemma?
Eller jag vet inte struntsamma.. Vi vaknade runt nio, fuck vad illa jag mådde illa.
Aja.. och tidigare innan jag träffade freja så åkte jag till Christoffer.. Saknar honom. Han åkte ju hem till Västerås igår..
Och igår kväll så åkte jag till Alicia, woooh så jag sov där.. och vi typ snackade om allt som hade hänt, och knapprade i oss skorpor haha!
Vi hade ju inte träffats sen torsdag.. Det blir ju yttligare en helg till nu utan henne , hon åker till Småland och jag är antingen kvar i Stockholm eller så åker jag till Västerås. Beror på!
Vad har ni gjort under helgen?


Trackback
RSS 2.0