Från svält till sopp och barnburks diet.

Jag hade sjukt svårt att komma upp ur sängen och inte nog med det så fick jag ju mitt anfall imorse där jag halvpratade/skrek i sömnen och höll på att kräkas.
Ännu så har varken jag eller Alicia ätit men vi ska göra en ändring, Som ni ser på min rubrik.
Från svält till sopp och barnburks diet.
Och så träning på det, såklart.
Vi ska koka ca 4 liter soppa om inte mer.. mamma kunde hjälpa mig. Bara massa äckliga ingridienser som jag hatar, kål.. paprika.. lök osv.
Men har prövat soppan tidigare och den var sjukt god och den är lätt att göra, och svin nyttig!
Det spelar ingen roll hur många talrikar man äter eftersom den bara förbränner bort fettet. Rätt bra va?

Det här var bara en varningsklocka, en vuxen människa kan klara sig utan mat i 50 dagar och jag räknas inte som vuxen så jag ger mig inte ner på risker.
Men ännu är det inte slut. Såfort soppan är gjord .. vilket kommer bli på torsdag? - Så börjar jag med sopp och barnburks dieten.
Kommer dock inte äta mer än högst två tallrikar soppa om dagen.

Trackback
RSS 2.0