Godmorgon?

(?!)
Jag vaknade upp nu.. Men somnade runt halv ett.
Hade så sjukt tråkigt igår men så messade Robin och det är juu min riktigt snygga granne, (som jag kallar honom)?
Och vi bestämde för att träffas för andra gången dock själva.
Fick snabba mig på att fixa mig och sådär. Kände mig inge vidare snygg om man säger så fast whatever.
Tror vi var ute i en timme.. om inte mer, han försökte få ner mig på nå jävla ungdomsgård. Det gick inge vidare bra
Fast det var fruktansvärt kallt.. så när jag kom in kunde jag inte ens öppna upp min jacka själv.

Åhh gillar killen iallafall! Och Merita fick stå ut med att jag var sådär galet glad i telefon, fast hon var sjukt sur och grinig.

Och Mirres kommentar igår..
Happy face, WHATEVA!
Hehe. PMS BITCH ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0