Godmorgon!

Slutade med att jag snackade i telefon med Cristoffer hela natten till sex?
Var lite ledsen i början men han fick mig allt att skratta. Aww..
Vaknar allt för sent ser jag.. skulle ha träffat Philip och en av hans kompisar idag, men kolla hur vädret ser ut?!
Måste bara säga tack till alla som verkligen bryr sig. Haha lite töntigt att säga det såhär, men tänkte på Viktor + mina vänner som sms:ade igår någon timme efter det senaste inlägget.♥
Hade lite halvsur kväll igår. Inget speciellt!
Love You Guys. :)


Kanske ska träffa fullis i natt, men han lär vara så full att han somnar. *As Usual* men jag hoppas inte det, saknar honom!
Annars skulle vi ses på Onsdag? Men börjar skolan då.. hähä. Men men, efter skoltid sååå.
weelll.. hähä!
Sitter nyvaken i morgonrock och spelar Metallica på högsta volym. AWESOME!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0