Godmorgon!

Har inte ens sovit en timme inatt. Skola idag..välkommen till verkligheten, så jävla tråkigt.
Är sjukt pigg nu men lär bli as trött sen. 
Runt sex så hoppar jag i duschen iallafall och sen sminka mig lite smått och tagga iväg till skolan.
Efter skolan så vill jag åka direkt till Globen för att köpa en biljett till djurgårdsmatchen ni vet?
Pappa är dock inte lika förtjust över att jag ska dit, han menar på allt bråk och så. Och att det blev kaos sist och så.. men jag förstår honom!
Ca tolvtusen kommer ju vara där. Jag tänker seriöst inte sitta hemma och kolla!! Vill baa såå gärna gå.
Och då går jag med FREJA. Gnagerflickan. HEHE. Men hur vi ska stå vet jag inte än?
Inte så att jag är gnagare. 
Aja vi skulle iallafall snacka sen i skolan. Vet inte varför jag är så taggad men men! Hehe.
Fick just typ panik.. 250 biljetter kvar, kommer börja böla om inte det finns några kvar när jag kommer.. Seriöst.. kommer bli så jävla sur.
Ska typ dra freja dit efter skolan.

Vet att min lilla älsklingspojke kanske ska trala sig dit också,  och han lovade mig igår att.. ifall jag inte får någon biljett.. Så skulle han gottgöra mig på Torsdag. Jag tror han kommer lyckas på lååååånga vägar!
Haha btw.. Gissa skitungen? :)
Tror jag var 1 år här eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0