Godnatt!

Nu ska jag typ snart snart lägga mig.. Får dock inte somna utan att ladda datan, mobil eller ens ha satt på alarm.. som jag gjorde idag, pappa väckte ju mig vid kvart över sex som TUR var. Annars hade jag vaknat runt ett och haft tusen aggresiva SMS i frågan om vart FAN jag är någonstans.
Alicia herself! :)
Aja.. men innan jag släcker ner ska jag ut och kamma håret.. och bruscha mina täänder.
Godnatt på er. Hörs imorgon! ♥
 
Förresten personen som kommenterade mitt inlägg om mitt *hjärtproblem* .. Låter jävligt skrämmade, dock hänvisar min pappa mig till Sjuksyster på skolan men jag menar vad kan HON göra åt saken? 
Ingenting.. MEN vi ska iallafall boka en till på Vårdcentralen men blir det så att jag får ont igen.. så blir det akuten.
Hoppas det är bra med dig i övriga fall..? 
 
Trackback
RSS 2.0