Har inte sovit en blund.

Mina ögon är helt blodsprängda och jag sitter i högsta hugg med ögondropparna för att få bort det röda.
Snackade med Alex i ca en timme i natt och han och jag sitter i samma sits, så han mådde inte heller sådär kalasbra men det gjorde mig inget.
Han satt och pratade om ett bra behandlingshem ute på Gotland.. Hassela, han hade varit där och hälsat på.. och han gillade det, och ifall han åker dit igen så följer jag med honom.
Sen vet jag att han ska hit upp lite senare och då skulle vi träffas.. 
Killen.. han har ungefär samma problem som jag har. Eller *problem och problem* , men ni förstår?
Jag gillar det!
Han är sådär förstående, även fast vi inte alls pratat länge. Det gör mig på bättre humör.. :)
Men inte tillräckligt för att jag ska orka med skolan idag. Kommer vara helt slut körd till lunch..Uff!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0