Hejhejhej!

Wooow.
Hejhejhej. Nu är min uppdatering igång igen, klockan är bara kvart över fem men ja..
Är dunder sjuk, eller jag är förskyld.
Idag har jag inte gjort så mycket, har varit ute och käkat entrecoe med morsan. Och jag hade på mig högklackat och ramlar och slår i huvudet i isen. Det var inte alls mysigt och det gjorde förbaskat ont. I röven och i huvudet.. aja det såg rätt udda ut. Flaxade till med både armarna och benen.
Att man ska vara så klantig!
Efter middagen så drog jag hem, bytte kläder och drog ut för att träffa självaste Robin. Min granne ni vet?
Rätt trevligt. Vi var ute i ca två timmar?
Gillar att man bara kan träffa honom när jag vill, men vet ni vem han påminner om?
Krilleboi!
Tycker han är en blandning mellan fjortis och snobb. Något där emellan.. fast han är ju ändå tjugo?
Hehe whatever, han är såå söt så! Gillar honom! (:
Dock så var jag utelåst i en tjugo minuter och var hemma tjugo i ett och attan vad jag frös. Jag grät när jag väl var inne eftersom jag inte ens kunde BÖJA på mina egna fingrar.
Imorgon så ska jag träffa Freja runt halv fyra- fyra och vi ska kolla runt lite på stan.
Sen ska jag åka till Alicia och sova där. sometajms saknar man faktiskt sin bästis. Men hon har haft sin flickvän uppe på besök.. så så är det.
Nu spelar jag lite hardcore.. och ska sova straxt.

Idag mina vänner så fettade jag mig.. För första gången på 8 dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0