Hemma igen

Hej sötisar..
är hemma nu och ni vet att jag har varit med bästavän. Blir oftast dåligt med uppdatering då men det är ju inte så konstigt liksom?
Imorgon börjar skolan och jag känner mig inte alls taggad på det.
Ska iallafall ut med Freja efter och kolla runt lite. Tar med mig mina present kort, ska köpa en sen julklapp också.
Ni vet ju redan till vem. :)

Ni får se vad det är sen.. eller ja. Killen kanske läser min blogg, vet att han har kollat in tidigare och sagt det till mig.. När jag skrev ut om honom.
Jag tyckte det var lite pinsamt. För mig då. Tänk er själva? Ni skriver ut om någon ni har intresse för, personen går helt plötsligt in och kollar.. och kommenterar det sen?
Fast ni inte visste att personen ens visste att ni hade en blogg.
Jaja leave it.
Såg att en Fanny hade mejlat mig angående att få köpa en tröja och sedan frågat angående mitt självskadebeetende och varför jag skriver så mycket deprimerande inlägg.
Kan berätta sen igen, kortfattat. I ett annat inlägg men har ju skrivit ut om det tidigare. Men gör en kategori om det också, så ni kan gå in och läsa hur mycket ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0