Igår kväll!

Jag träffade Robin igår.. Han hörde av sig och vi hade inte snackat sen i lördags eftersom vi hade ett litet *gräl* men vi sågs ute och.. vi hamnade helt plötsligt ute i skogen?
Aja.. haha! - Där kom han som en liten fjortis. Fjällräven och WAAAAXCHOCK! - Fast han hade inte liiika mycket Wax som han brukar.. haha och han hade tydligen ingen hårspray kvar heller.. Too bad!
Whatever. Själv kände jag mig som en.. förortsunge typ.. typ ful. haha! Men kunde inte bry mig mindre.
Vi pratar om jäävligt underliga saker.. som hans bästaväns.. pinsamma sexhistorier typ?
Skäms av att lyssna på honom ens med tanke på vad han varit med om..hehe. 
Vi gick ba ner till.. vattnet? Haha sjukt, skulle aldrig gå där annars. Sen så ska ni se hans kondition!
Han orkade inte gå upp för backen!
Men jag ska lära den slynan! Tss! (MIN HUMOR)
Back to life. Nu sitter jag i skolan och läser om Hitler..
Vill hem och sova. 
Haha en bild från typ.. i fredags? När vi åkte till moderna museet MED klassen.
Så jävla tråkigt.

Kommentarer
Postat av: mulle meck

hahah nej vi såg inte grönalund som på bilden xD utan vi var på andra sidan långholmen :D

2011-01-18 @ 12:31:33
Postat av: Nattie.

Nää, haha!

Skrev ju att bilden var från fredags då jag var med klassen inte när vi trääffades igår. Pss!

2011-01-18 @ 13:47:45
URL: http://nattieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0