Igår.

Jag gick till Robin igår och det blev så sent att jag sov över. 
Lämnade bara en lapp hemma och drog runt tolv.. och vi möttes ungefär halvvägs och sedan drog vi hem till honom, han var ju ensam hemma så det var chill.
 
Vi kollade film, ehm.. han camade med några randoms? Som bland annat visade kuken, (HAHA).
Lite roligt.. höll på att dö av skratt.  Euw..
Det var räääätt mys faktiskt.. iallafall
Vi drog iallafall ut runt.. sju och jag hann till skolan, wuuH!
 
Nu ba sitter jag här och har haft ett litet möte angående mina chanser för att komma in på gymnasium osv.
Jag och Alicia ska iallafall på.. öppethus på Nacka Gymnasium, Vittras, Kunskaps gymnasiet i orminge.. Och nacka praktiska. 
Vill inte åka ut till FÖRORTEN.. eller enskede. 
Glöm glöm glöm!
Haha.. blev inte många timmars sömn, tror ca.. 1 och en halv? 
Så efter skolan ska jag hem och SOVA. Är trött! 
Btw min pappa är bara sååååååå pinsam....... åhhh.
 
Trackback
RSS 2.0