Jag orkar inte mer.

DEPPDEPPDEPPDEPPDEPPDEPPDEPPDEPP.
Säger jag bloggpause så kommer jag ändå uppdatera innan kvällens slut.
Jag är nog en riktig life hater. Seriöst!

*Det gör ont, men gå ändå du kan alltid vända om*
det är det jag inte kan. det står mellan två alternativ..

Jag tänker inte låtas bli behandlad som jag blir. Fuck that!
Säger jag nu.. som bara tar emot mer och mer skit. Fucking skitfittskuk också.
Iallafall. Är sjuk om det var något intressant att höra. Eller förskyld.
Wo Great!
Vad gör man ikväll?
Ligger hemma i sängen och dricker liter vis med Te och försöker döda ut ångesten.
FITTKUL!

Bilden har inget med inlägget att göra som ni kanske förstår. Tycker ba om den. HÄHÄHÄHÄHÄH...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0