Kan passa på att Uppdatera?

Alicia sitter på toa och snackar med sin flickvän och jag bara smsar lite smått, bloggar.
Vi har bara tagit det lugnt idag. Vi vaknade upp rätt tidigt, och vi har suttit här och spelat, snackat skit. Osv! Haha så sjukt kul.. alicia tappade en hel bärare med vatten i hennes säng.. Kuul , dyngsurt där nu ähhähä! Iaf..
Sover här inatt igen, och imorgon ska vi till orminge och träna.. Wööh.
Och sen på tisdag så startar ju skolan igång igen.. sjukt tråkigt. Men skitsamma!
På onsdag ska jag till skolan, och efter det ska jag vara med bästavän och mot kvällen med J. Vi bestämde nu på onsdag och jag kommer bli galen om han skiter i det. Asså verkligen.. kommer typ ba slänga iväg hans julklapp och vara sur i all evighet.
Vi har ju inte träffts på två och en halv månad. Och ni vet ju hur mycket jag har skrivit om honom.. Bla min *bebis* älskling osv. När vi väl har bestämt att ses så har han ändrat sig i sista minuten. Ni vet , fester, kompisar osv..
Well well.. Vi har ju haft nästan ständig kontakt så det är ju NÅGOT positivt iallafall! 
Kunde ha varit värre?
Eller?
Hähä men ja.. jag saknar honom. Verkligen. Så .. jag ser fram emot onsdag.. lika mycket som jag sätt fram emot alla andra gånger.
uhuuu för mycket text nu!
SORRY DUDES. Men förlåt att jag inte har uppdaterat. Har varit sådär lite off.
Ska berätta er lite saker senare.. dock senare :)

Haha hittade denna bild nyss sparad här, asså skrattar som bra den! MIN HUMOR! :)
Fast jag har inte kontakt med david längre. DOOOCK FÖR HANS BÄSTA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0