Ledsen och vill bara gråta.

Jag sitter fortfarande med Alicia och sover här idag igen. Jag är .. sjukt deprimerad kan man ju lugnt påstå.
Är riktigt nere och skulle lätt kunna lägga mig på golvet och storgråta. Jag och min bästavän ska staxt till Orminge och köpa godis straxt och det kanske får mig på bättre humör.

Det sticker i mig och har den där oroliga känslan som man kan få ibland?
Är sårad , känner bara att allt är för mycket just nu.. HATAR det.

Det är bara kärleken som strular skulle jag vilja säga men.. *kärlek och kärlek* Finns ingen KÄRLEK!
Allt är bara la skitsnack.
Är sårad. Och fuck that shit, fuck that fuck that FUCK THAT.
Jag är ingen jävla barnrumpa. Men.. fan vad jag tar åt mig. Allt du säger. Allt du lovar. Och att ingenting händer.
Att ge mig falska FÖRHOPPNINGAR.
Whatever. Är man sårad så är man sårad! Och då slutar det oftast såhär. - Åhh!



Kommentarer
Postat av: Zahraah

Tror att jag förstår dig..

Jag har varit i en värre situation tror jag,men jag kunde gå vidare.

Jag lovar att de inte ens finns sann kärlek i sån ålder, eftersom alla killar är players..

De är så omogna!

Det går inte att lita på någon.

Ibland hatar jag mig själv också, för jag gör dumma saker..

Det är bara att gå vidare <3

Det kommer att gå bra<3!!!

2011-01-16 @ 15:42:01
URL: http://zahraahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0