Mirre var här..

Men polisen tog henne och hennes polare inatt. Iofs så spelar det ingen roll att hennes två fjortiskompisar får en ride home men blä, hann inte säga hejdå till henne..
Ska berätta allt lite senare.
Blev så jävla sur när dem två låg och försökte LIGGA med .. robin?  , Blev äcklad så jag drog bara mitt i natten sjukt jävla sur. Dumma fjortisar.
Skitsamma.

Tack vare det så är Christoffer fett sur nu också, han tror nämligen att jag fixat mig en pojke. Vilket jag INTE och inte kommer göra. Än så länge.
Vill ju ha min västeråsare, men det fattar ju inte han. Tydligen?
Istället väljer att han vara sur på mig..

Det var mindre kul faktiskt.
Sitter med bebizzzzzz nu, Alicia ska till SsSmåÅåLAANd! :)
WILL MISS U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0