Shopping och mat.

Inlägget jag skrev innan togs bort eftersom datan fastnade. FUCK THAT!
Men jag träffade mamma i stan.. när jag såg henne le blev jag glad. Väldigt glad.
Vi åkte till Nacka forum och mötte mormor där, Av henne fick jag 500 kr extra.. alltså har jag på håret 3000 kr sparat tills i sommar!! Är skit glad :D
Av mamma fick jag ett par nya UGG:S - när det är rea är det ju super billigt! Och jag köpte ett par nya leggings från New Yorker för mitt presentkort.
Men inte nog med det så fick jag lite efter sena julklappar som hon inte kunde ge mig under julafton eftersom Samir var hemma.
En BOLLMÖSSA som jag kallar den och en tröja.. Inte min stil.. men kanske funkar, tänker på freja när jag ser den. Men ska testa den nu straxt. 
Sen var det något trams som mamma köpte, naglar osv..

Rullarna ni ser där, är J:s *julklapp* som jag ska ge honom imorgon.. Ska träffa min gullebulle på kvällen.
Miss him.
Aja här är en bild.


OCH ikväll blir det sallad! Yummy!
Sen kanske träffa robin en snabbis. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0