05:00 HEMMA!

Sådär ja, nu är jag äntligen hemma!

Idag så har jag varit med Jawa.. som för övrigt sover i min säng. (Är själv inte trött alls) men när jag blir trött så ska jag gå in och krypa ner brevid.

Gick in och hoppade på henne vid tre tiden när hon sov men hon var inte speciellt taggad på att gå upp, som jag visste haha!
Men så fick jag lite sms kontakt med Robin (Fjortiskillen, såkallad min granne) som var ute och röjde med sin kompis Nick.. så vid kvart i fyra tiden drog jag ut och satt ute med dem två, som bara snackar om sex. Haha..
VARJE GÅNG jag har varit med Robin/både och så snackar dem om sina misslyckade ragg på tjejer och Robins alla miljoner ligg. Slemmiga fittor och hårda kukar hit och dit, alltså viker mig dubbelt av allt skratt.
Satt iallafall ute med dem och chillade galet, sen drog Nick så jag följde med Robin halvägs från mig/honom.. och så satte vi oss på ett räcke och snackade vidare, sen var det en snobb som kom fram till oss och frågade ifall vi hade nyckel till den ena porten, vilket vi inte hade.. haha killen hade blivit utelåst. Rätt roligt.. Där stod en kostym nisse och kastade kottar på fönstret, haha!
Men slutade med att Robin fick hjälpa killen upp på taket.. LOL. HAHA! :)
Straxt efter det sprang jag hem igen.. och nu sitter jag här och degar.
Men ändå.. ville uppdatera mig lite! Hörs senare ikväll. Puss!




Såhär såg jag ut i förrgår när jag drog ut på grönan, såg ju Petter&September live med bästavän. Det var mysgos!
*Synd att man måste TEXTA över hela bilden för att folk tar ens bilder. Aja så får det sluta!
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0