Hihi.

Nämn något som gjorde dig glad igår:  Att min kompis ringde och berättade att det går bra mellan henne och killen hon är kär i.;)

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Klockan är inte åtta ens? Men då sitter jag på bussen :)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gjorde Oboy.. och var halvt död eftersom jag är så sjukt trött. :(

Det sista du sa högt: ”Godnatt, hörs imorgon”

Det senaste någon sa till dig: ”Oroa dig inte.”

Vad har du druckit idag: OBOY!

Vad var det senaste du åt: En knäckemacka, lol ;)

Vad var det senaste du köpte: Godis tror jag.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun trä dörr..

Vad är det för väder hos dig nu: Solsken!

Godaste glassmaken: Ben&Jerry:s! ;*

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, man kanske ser någon som man får upp ögonen för men inte direkt, WOW I'm in love!

Sover du tungt: OM jag gör. Ibland är det svårt att väcka mig.

Drömmer du mardrömmar: Ja rätt ofta.

Trivs du med ditt jobb: Ja då. ;) Jobbar ju med den bästa?

Favoritklädsel: Korta shorts, skjorta :)

 

Vad ser du om du tittar till höger: Ehm.. en nallebjörn. Haha

Vad gör dig glad just nu: Musiken.

Vad ska du göra härnäst: Ta på mig kläder och rulla mot Alicia. ;)

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Helt OK… trött och så :(

Favoritgodis: LAKRIS :)

Kläder just nu: Kortbyxor och linne.

Sommarplaner: Zakynthos, Götet och danmark!

Hur många kuddar sover du med: 2 !

Spelar du något instrument: Nä fyfan haha!

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, eller ja både och faktiskt! :)

Vad är viktigast för dig:
Vänskap och kärlek.

Är du kittlig: Åh ja.. (a)

Snarkar du: Ibland tydligen... ;$

Stjärntecken: Lejon!

Äckligaste insekten: Alla småkryp.. haha!

Längtar du mest efter just nu: Jesper.

Trackback
RSS 2.0