jag orkar inte rabbla upp allt du är. men du. du är för jävla bra.

Varför är saknaden så stor? Ibland vet man inte om det är positivt eller negativt. Eller iofs. Varför skulle det vara negativt?.. Men ja, ni förstår?
Åh människor, han är så underbar!

Varje gång jag har varit med honom så känns det inte som att man släppt varandra ens en sekund. När vi somnade brevid varandra så åker armen automatiskt runt midjan på honom.
Han gör mig glad, han är söt, snäll, omtänksam, fin, kille med allt för bra insida. Ni vet.. Lite för bra för att vara sann?
En riktig dröm kille. Ryser till av tanken när jag tänker tillbaka.. all kroppskontakt och närhet. Blir helt GALEN i hans händer och läppar.

Distansen nu gör hela grejen mycket roligare. Not.
Den förstör ALLT. Blir så sur.. fast.. eller? Kanske inte!

Men självklart finns det alltid något som gör ont.
Något som får en att bli nojig, ledsen eller också svartsjuk.
Men det försöker man undervika så gott det bara går, såklart.

Vad har jag att vara svartsjuk över?
Han är min trotsallt. Älskar att vara honom nära, känner den där tryggheten.. Åh guy:s han är den bästa killen jag någonsin träffat. Han är INTE sig lik alla andra!

du är bäst. awesome. den absolut finaste killen.. du är så sjukt UNDERBAR.
kommer aldrig lämna dig så länge du aldrig lämnar mig.

Tänker på dig.
Avslutar allt med ett : ♥


Trackback
RSS 2.0