Nu har jag sökt hjälp!

Och jag har bokat ett möte den 21 juni. Jag blev hänvisad till en trauma-terapeut som jag ska träffa 1-2 gånger innan jag träffar en annan som vidare hjälp.
Jag orkar inte dra mig ur, känns som det ända sättet för min egna del.
För helt ärligt jag orkar inte leva såhär, med ångest, panikångest, flashbacks och dåliga tankar. Har försökt med allt och det fungerar inte, bäst att jag ger dem en chans.

Dessa jag ska träffa har kommit ut på tidningen flera gånger och har tydligen hjälp hur mycket människor som helst.
Det är fett värt, magkänslan säger *gör det*.
Och jag ska göra det.

Det som är bra med dem är att man är anonym och dem har absolut tystnadplikt, det är inga krav på någonting alls. Jag bara går dit, pratar och när jag känner att det är bra så får jag gå.
Underbart.
Kanske kan jag få hjälp nu.. utan att hamna i skit?

For God's sake.. Give me my life back!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0