Sex lista.

Är du tillsammans med någon? Nej.
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? När jag blev tillsammans med Alex och dumpade honom efter två dagar via ett drygt sms.
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Har aldrig blivit dumpad.
Hur många namn finns det på din hångellista? HAHA öh.. tappat räkningen.
Har du
a) Varit otrogen? En gång, och det är ingenting jag ångrar.
b) Blivit bedragen? Haha.. tappar räkningen.
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Typ.. (a)
d) Hånglat med en pojkväns kompis? Näe inte vad jag minns.
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? HAHA nej!
f) Legat med två personer på en kväll? Har varit nära på, men nej.
g) Lite gossip vill vi ha… Har du hånglat upp nån celebrity? Haha Sebbe från filmen Sebbe.. om det nu gills.
h) Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Jag är bisexuell, så ja.. jag älskar det.

Okej, nu kommer det farliga frågor…
Ärligt. Hur många finns det på ligglistan? 6.
Och när rök den där oskulden egentligen? 15.
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut samma familj? Nepp! På det sättet är jag normal.
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Nej, verkligen inte.
Varit fler än två i sänghalmen..? Haha… Det fanns en incident. Men den tror jag inte räknas.
Konstigaste plats du sexat på? Sexat.. lol, i en park.. eller hos en random guy med mitt gamla kk.. när killen låg brevid och sov så hade vi sex brevid honom i smyg.
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan? Svenskar + en kurd.

När hade du sex senast? 11 juni tror jag?
Finns det nakenkort på dig? Nej faktiskt inte :)
Har du haft ett one-night-stand? Haha, pinsamt nog ja.
Har du blivit påkommen när du haft sex? Ne :)
Kommit på några andra ha sex? vilka isf? Haha åh ja.. kan nog inte skriva ut här.. men ja!
Största åldersskillnaden på dig och ett hångel? 4 år tror jag.
Vad tänder du på? Mycket haha!
Hur många har du hånglat med på en kväll som mest? 3 stycken tror jag..
Vilka av dina kompisar är riktiga kåtbockar? Alicia helt klart! :D



Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0