Ett perfekt slut på en härlig Fredag!

Att börja dagen med skolan kanske var lite halvt segt.. men det HÖR TILL. Efter skolan så åkte jag hem en snabbis och sedan for jag iväg till stan och käkade middag med min bästavän, sedan köpte jag mig en överläppspercing på en gång.
Lika bra att få det gjort!

Sedan kom jag hem och har bara haft en lugn fredag kväll,  nu mot natten så skrev jag lite med min bebis och tillslut så camade vi ett tag, sjukt mys och en ny träff bestämd på torsdag. NU känns det real mina vänner!
Miss him allready!

Imorgon ska jag sova ett tag sedan ska jag vara med bästa vän, om det blir av nu, vet inte eftersom hon inte har skrivit någon tid i min logg eller så, får se imorgon! Sen ska jag vara med Thomas!

Nu ska jag lägga mig i sängen. ÄR dödstrött efter en hel kväll av camande och sång! Godnatt på er. Puss!


Jag och mamma. ♥
Trackback
RSS 2.0