Förlåt för dålig uppdate!

Hej på er!
Vill bara be om ursäkt för sjukt dålig uppdatering men jag har inte haft något intressant eller ork för att skriva.
Igår så gjorde jag ingenting speciellt, jag var i skolan.. hade idrott.
Vi hade handboll, de var inte kul ska jag säga er, jag och idrott alltså! Sedan kom jag hem och somnade direkt.
Efter det så snackade jag med Mr Lindh i telefon tills jag var på gränsfall till att somna, sedan vaknade jag i natt runt fyra utav ett SMS från Jesper så vi höll varandra sällskap ända tills sex på morgonen, för efter det ringde Lindh och höll mig sällskap i två och en halv timme!
Härligt! 

Nu sitter jag i skolan och.. dör.
Så jävla uttråkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0