Glädjedödande kommentarer. Svar på tal, äckel!

Anonyma jävlar som kommenterade *du är en cool fjortis som skär dig och ännu coolare som skriver om det. älska självmordsbenägna. skriv oftare hahaha*
*SLUTA LÄGG UT BILDER PÅ NÄR DU SKURIT DIG. FINNS VISSA KÄNSLIGA!!*
 
Här har ni något att suga på.
Jag har skurit mig. JA.
Jag lider av panikångest och är super deprimerad ibland. JA.
Jag har haft en såkallad dödslängtan. JA YTTLIGARE IGEN.
Jag har FÖRSÖKT ta mitt liv. JA. Men aldrig lyckats och definitivt något jag ångrar idag.
Sammanfatta det där dumhuvud.
Det här handlar om DÅtid. Jag har inte skurit mig på länge och det är något jag jobbar med för att lägga ner helt med.
Du verkar ju inte frisk någonstans, Självmordsbenägna, ja men ni ser.. Patetiskt!
Jag är INTE självmordsbenägen. Och det är inte coolt att göra illa sig själv. By the way så är det här min blogg, min hemsida och här skriver jag vad jag vill, vidrig du är.
Vissa vet bara inte hur förbannat svårt det är när man är så pass deprimerad att man känner att allt är kört.
Jag har lust att klösa ur ögonen på vissa människor, ibland vill jag bara slå in käften på alla som glor men istället så lägger jag på det där fejk leendet och vänder på klacken. JAG VET hur vissa sneglar, för jag är inte blind. OCH jag lider inte av HÖRSELFEL heller.
Äckliga människor det finns. Egoistiska vidriga människor, sköt era egna skit liv innan ni klankar ner på andra.
Så jävla svagt.
Ett sista ord till anonyma PUSSY:S som kommenterar.
Fan vad jag hatar er, stick och brinn jävla as.
 

Ni som inte har med det här att göra behöver inte heller ta åt er av texten.
Förresten så kommer jag godkänna alla kommenterar från och med nu. KRÄNKADE KOMMENTARER TAS BORT MED DETSAMMA. Och inga mer svar på tal för eran del förrän jag själv vill det, hur vidrigt stora käftar ni än har.
GODNATT!
Trackback
RSS 2.0