Godmorgon!

Min dag började med att jag gick upp på tok för tidigt än vad jag egentligen behövde, ändå kom jag försent. Tunnelbanan är full proppad runt åtta, halv nio.. Man kläms ihjäl bland alla människor haha.
Drack ett glas juice till frukost så jag lär vara galet hungrig sen men får allt skylla mig själv antar jag?

Anyway.. sitter och väntar på att SO:N ska dra igång.. är lagom uttråkad som vanligt. Sen har jag slöjd, ännu värre när man har en lärare man VERKLIGEN inte TYCKER OM. Aja hon får sitt tillbaka om hon så mycket som gör mig irriterad.
Efter det så är det matte och sen drar jag och alicia ut och käkar, sen blir det hem tror jag.. Ska allt fixa skype nu till ikväll, ska försöka iallafall. Fast jag inte förstår ett shit, men jag har ju folk som hjälper mig. Hihi.

Gotta go! Take care, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0