Bara liten tillbaka koll.

Händelse nummer ett.'
Några snorungar i Nacka fick för sig att skapa en skvallerblogg för folk som bor/vitsas ofta i Nacka typ..
Då kom det ut ett skvaller om mig och min bästa vän.. Ni kan ju läsa själva.. Och deras största miss var att dem skrev att jag var 95:a när jag i själva verket är 94:a.. haha.






Jag var galet kär i en kille och när jag skulle springa ner för att möta honom så sprack min sko.. för att jag ville ner så snabbt som möjligt.. haha
, vi hade kontakt till April i år och efter det har vi inte snackat. Var så pinsamt så det är pinsamt, Kollar jag tillbaka på gamla mejl och sånt så vill jag bara sjunka genom jorden. Så pinsam man var.. haha, tur att jag lärt mig efter mitt största misstag någonsin.


När man har rest hit och dit, misslyckade resor.. Hehe


När jag lämnade mitt ex efter två år, han var ändå wakko.

Brainwashed. haha


Jag fick en kamera som jag hade önskat mig i typ ett halv år.. En månad senare blir den stulen.. Vill inte kommentera hur... Kul att man hade fina bilder på sig själv efter en utekväll med Freja och alla killar vi fotade oss tillsammans med, Haha minns också att jag gick emellan två big boys som tjaffsade, när den ena killen blev misshandlad så gick jag fram dit och försökte lugna ner den där killen som sparkade ner den andra. Inte tänkte jag mig för inte?


Jag började umgås med en av mina barndomskompisar igen. LOVE.! ♥



Tiden då jag mådde sämst, jag försökte ta livet av mig med en överdos av Distalgesic. Jag skar mig och kände att jag inte hade något att leva för.
Den tiden var så jävla illa.
Idag kan jag åtminstående kontrollera mig, det kunde jag inte som 14/15 åring. Men jag måste erkänna att jag ringde efter hjälp inom vissa hjälplinjer. Det hjälpte dock inte.



Min HÄRLIGA tungpiercing som jag verkligen inte kan sluta älska, jag älskar att leka med den och snurra på kulan.. Åh kärlek! ♥


Hade lite tråkigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0