Idol?

Jag var taggad att göra det, igår. Men idag känner jag mig på alla sätt och vis ofräsch från igår, för jag somnade direkt när jag kom hem.

Igår så mötte jag och Alicia upp Thomas och hans två kompisar, vi drog först till Hötorget där dem skulle in och köpa mat medanst vi väntade utanför.
Sedan tog vi tåget till Fridhemsplan och skulle mot Stockholmsberget men gick fel, så vi fick gå till Hornstull.
Vi hade kul iallafall, mysigt och grymt mycket skratt.
Det blev high life där borta och sedan skulle vi sova hos Thomas, så vi taggade allihopa helt i farten därifrån runt elva och drog mot Slussen.
Den ena killen blev sjukt jobbig, han var grymt kåt och höll på och kladda. Haha.. seriöst.
Så alla drog hem till sig.. Förutom stackars Thomas som fick ta hand om sina två polare.
Idol skulle jag till idag men eftersom jag är så grymt seg så tar jag det nästa år, dock lite besviken på mig själv men ändå.. Nu vill vissa höra mig sjunga, så jag har lovat dem en video.
Det ska jag hålla iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0