Om pappa ändå kunde förstå mig bättre..

När man är ung så gör man sina misstag, JA. Man gör något man tyvärr kan få ångra, JA. Man tar risker, ABSOLUT.
Känns så dumt, man är ung och dum. JAG RÖKTE, och min pappa såg det.
OCH JA min pappa är en sån som blir skit sur för minsta lilla, så såg mig med en cigarett och det är som jordens undergång.
Det är så infekterat nu mellan oss och allvarligt talat så kommer vi aldrig komma överens efter det här, jag menar under alla år.
Det har hänt så jävla mycket skit ändå, och tro mig det går inte att *diskutera* någonting med honom för det ända han gör då är att vräka ur sig hur jävla dum i huvudet man är. Jag skiter i allt nu, orkar inte bry mig mer. Jag är vuxen, tar hand om mig själv och tycker det är bra så.
Om han inte kan förlåta mig för att jag patetiskt nog råkade stå med en cigarett så bryr jag mig inte om det.
Förstår att han är besviken, men han har väl också varit ung? Han vet väl också hur det är..
Det är så synd våra band till varandra är redan rostiga, nu är dem väl antagligen helt av.

suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Känns det bättre nu att du inte är tillsammans med Danar



Josefine från Farsta

2011-05-03 @ 14:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0