SNABB koll genom alla papper

*Nathalie Eliisa är en 14; årig flicka som utreds mot bakrund av familjeproblem och allvarliga skolsvårigheter, hon har nedsatt omvärlds förståelse och lider utav ångestproblematik.*
Nathalie har också ansetts som aggresiv, i möte ute med andra människor och skall utredas på Risingegården på ett LVU till att börjas.*

Har en bunt på säkert 35 sidor om mig, min familj och bakrund. Hur jag betedde mig på alla ställen osv.. Snacka om att jag knäckte dem.. Ingen av dessa vidriga människor fick mig att säga ett ord om någonting alls. 

Första stället jag hamnade på.


Lövsta är ett skolhem med sju avdelningar;
Tallhöjden-paragraf 12, akut&utredning för både tjejer och killar (Här bodde jag)
Älvan- Psyk, kill avdelning.
Eka- paragraf 12, behandling för tjejer
Klippan- paragraf 12, behandling för killar
Solstugan- öppen behandling för tjejer
Nygårn- öppen behandling för killar
Jollen- typ ett stödboende för tjejer

Lövsta har en gympasal, ett gym och en skola. Kontor för dom högsta cheferna, psykologerna och läkarna. Lövsta har funnits sen 40-talet, snart i 60 år- Det ligger ute i vagnhärad, ungefär en timme från sthlm.

Rutinerna:
väckning 7.00
8.30 skola till 14.40 (onsdagar & fredagar till 11.20)
vila 15.00 till 16.00
middag 16.30
Och sen händer typ inget om det inte är något planerat, vi brukade bara softa vid tv:n.
21.00 går man och lägger sig, eller ja vi ska vara inne på rummen då. Och dörrarna till våra rum är larmade under natten, så när man öppnar dörren går larmet men så är det på alla låsta hem.

Sedan fick jag flytta till Risingegården/Behandlingshem.
Vet inte riktigt vad som var bäst.. Men båda sög..
Det är sorligt att kolla tillbaka på allt.. Alla lögner, problem osv. Allt!

Tur att jag förhoppningsvis aldrig behöver gå igenom det någonsin igen.
Soc kan fucka åt helvete!
Trackback
RSS 2.0