DERBY den 22 december!

Haha åh jag bara älskar DERBY matcher.. Håller på djurgården!
Så jävla bäst att min bästa vän också gått och blivit djurgårdare! :)

Och inte nog med det så kommer en kille från England att vara med då, en av alla miljoner killar som *jag* och Alicia stötte på i Grekland, haha.. den natten när Alicia träffade honom, hur hon gjorde det vet jag inte, vid den tiden så låg jag typ halvt medvetslös och kräkte ner mig själv eftersom jag hade druckit för mycket, han hade tagit en bild på mig och sedan daskat mig i ansiktet. Fräscht.
Ganska kul nu i efterhand.
Nej men han ska komma till Sverige för att träffa Alicia, dem gillar varandra så det är töppen för bruttan min!
Happy for her!
Så som det ser ut nu kommer han följa med oss på matchen, blir nog kul om man groggar lite innan! :)
Och fixar biljetter så man hamnar i klacken, måste då dock lära in mig dem flesta Djurgårdslåtar som kommer sjungas.
Lär bli superduper kul!
Taggadtjej.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0