Jag vet vad jag ska önska mig i jul!

Jag ska be om pengar till att pierca om min tunga. (Y)
Jag ska önska mig en ny dator, och en ny mobil. Vet dock att jag redan kommer få dessa två. Eller iallafall mobilen, datan lär vi väl få se.

Ska önska mig en puma parfym, luktar helt underbart.. dessutom inte dyrt alls!
Det här kan ju iofs hjälpa jesper att hitta något åt mig, eftersom att det är svårt.

En one piece. Dem verkar mysiga att ha på sig, finns ju i billigare nu.
Jag önskar mig en , djurgårds halsduk perfekt till i vinter ju! Var inte så dyr som jag trodde. Går väl på 150-250 kr någonstans där emellan. 

En systemkamera.
Nytt smink, concelar från mac.. Och ett babyrosa läppstift, alternativt rött. :)
Smycken går , sålänge dem är nickeltestade. :'=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0