Vi hyllar DL!

Drömträffen som blev a nightmare. Dec-januari i år.
kiLLEN som var snygg på bild, som var ett helvete in real life.
Killen som mejlade mig bilder som han klippt ihop och skrivit feta texter till och på första träffen köpt smycken för 1000 kr.
Jag tvingades kyssa honom trotts mina kväljningar och gick därifrån 1000 kr rikare. Jag hörde aldrig av mig efter det, Åh nathalie jag är så jävla smart ibland!! :)



Han sa till mig face to face att han ville förlova sig med mig och skaffa barn i framtiden.
Han ville liksom inte släppa min hand.
Läskig typ? Skulle dock ha fått hans Iphone också.. men fan, hade ingen lust att.. träffa honom igen.
Men whatever. :'')


Kommentarer
Postat av: Sofhi

Oj.. hade aldrig kunnat ta emot sådant. Vad hemskt. Spelar på någons antagliga problem.. Träffade en kille en gång som var lika dan. Han var besatt av mig från första början och shoppade massa kläder till mig när vi väntade på hans tåg hem. Men jag kunde inte använda dem och återlämnade dem och försökte ge honom pengarna tillbaka..

2011-11-23 @ 15:40:41
URL: http://kompulsiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0