Vikingline kryssning!

Herregud vad jag är taggad!
Tanken av att jag och bästaste ska iväg på en kryssning får mig att rysa till!
Min kille skulle ju ha kommit i slutet på månaden men det blev framskjutet eftersom han ska på någon spelning, men ja.. shit comes. Det gör mig inget, för nu planerar jag, alicia och mamma att åka iväg på en Helsingfors kryssning den 25 november!
KOMMER HA SÅ JÄVLA KUUUL!
Priset ligger idag på ungefär 2000 kr, men vi delar det på tre plus att vi har Viking Clubkort vilket gör saker billigare. Taxfreen. När jag hör det blir jag så jävla glad, haha ska köpa grymt mycket godis.. och ALKOHOL!
Och tro mig, det kommer inte bli det minsta tråkiga bara för att min morsa åker med, hon blir själv som 17 när hon slurpar i sig ett par drinkar.

Ett måste jag ska göra på fyllan:
Sjunga karaoke!

ÅHDHDHDOVD!
Kommer vara massa fulla människor överallt, kommer dansa hejvilt och bara njuta arslet av mig!
Ska dock undervika att gå upp på däck, vill inte bli nerputtad. Det skrämmer mig efter allt man har läst?!

Åh, den här lilla kryssningen kommer göra mitt liv susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0