Ändrade planer.

Kom hem istället efter jag kommit fram till Stockholm, Jawa och dem sover hos en släkting så vi bestämde för att träffas imorgon.
Efter jag har varit på min intervju så ska jag åka till Masmo, till Flottsbro och möta upp Jawa och hennes andra närmsta vän Kimberly för att gå på Jawas pappas begravning.
Under tiden i Örebro så fick Jawa ett samtal som förändrade hennes liv. Det är känslosamt och rent ut sagt grymt hemskt att det hände.
Att se min vän bli så knäckt fick mig att bli ledsen.. det går inte att beskriva i ord.
Så jag ska dit och stötta henne, vilket jag alltid kommer att göra. Ingen är värd den smärtan, speciellt inte min bästa vän.

Efter det får vi se vad som händer, om vi sover tillsammans eller vad som händer. Vet att vi skulle åka med hennes släkt och så sen, efter det så vet jag inte men det lär jag ju märka.
Och om jag hinner, så ska jag förbi min bror:s grav, han ligger också på flottsbro, på den muslimska sidan.


Trackback
RSS 2.0