Gillar inte när folk ringer mig mitt i natten.

Robin, 21 år snart.. vi bodde grannar. Kul kille att festa med. Men som också bad mig flyga och fara för tre helger sen, RINGER MIG inatt och frågar vad jag gör och ifall jag LIGGER HEMMA OCH SOVER. Hade inte förvånat mig ifall han hade frågat om jag skulle komma på fest för det var ett jävla liv i bakrunden. Vi brukade ju dricka till sex-sju på morgonen i somras.
Men ändå..
Jag hör att det är han, full som ett.. mähä.
Klockan var fem på morgonen, jag klickade honom, och han ringde på.. hela tiden, fan man vaknade ju hela tiden. Orkade inte slå på ljudlöst.. var för trött.
Så dum man får vara, varför hör man av sig när man ber personen dra åt helvete? :)

Vad irreterad jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0