K fucking bry.

ÅH ÄR SÅ JÄVLA SUR..

inte nog med mötet så är jag sur över fan allt. och lite till
Höll på att bli avstängd för andra gången på FB för att jag bröt mot reglerna, JÄVLA FITT fb kan ta sig själv i röven. horjävlar.
Är sur för att fucking folk ska FUCKING PÅPEKA SAKER HELA JÄVLA TIDEN
ORKA FUCKING FITTA BRY SIG.
.
trött på äcklig folk i min *kompiskrets* som beter sig som FITTOR.

Hatar att jag inte klarar någonting.
Hur mycket man än planerar här i sitt jävla fittruttna liv så händer inte jävla skit.
INTE ETT JÄVLA SKIT.

Trött på skiten!
Trött på hela skiten!

skolan kommer gå åt fucking HELVETE. JAG VILL INTE GÅ I SKOLAN!
FUCK ÅT HELVETE MED DEN HÄR JÄVLA SKITEN!
fuck åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0