Känslor, nu kör jag igen!

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Ja tyvärr.
Skrattar du ofta: Ja jag är duktig på att skratta, gör det nästan hela tiden annars!
Hur känner du dig just nu: Lycklig
Hur har du mått den senaste tiden: Bra och dåligt.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar:  Det mesta har kommit fram men det finns väl lite antar jag.
Blir du lätt förälskad: Inte längre.
Är du kär i kärleken: Ja.
Tror du på ett för alltid: Vet ej
Är du förälskad just nu: Ja.
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: En, som jag fortfarande är tillsammans med?
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja.

Är du kär nu? Ja det är jag.
Är du tillsammans med någon nu? Ja det är jag!
Hur många har du varit tillsammans med? 4 stycken och en jävla massa på G.
Hur många har du haft sex med? 6 eller något sådant.... hehe ^
Hur många har du kysst? Oj.. ingen koll alls.
Vad har du för läggning? Bisexuell
Hur många har du strulat med? hehehehehehehehehe lite för många
Har du haft trekant? Nej.
Har du sugit av någon? Come on.. haha.
Har du runkat av någon? Det vet inte ni.
Har du älskat någon på riktigt? Ja och det kommer jag förevigt göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0