Örebro!

Min älskling ligger och sover så jag tänkte snabbt blogga lite om tiden här.

I fredags åkte jag och min bästastevän hit, bussresan tog som vanligt nästan tre timmar men där satt vi och sminkade oss, försökte fixa upp håret osv.. när vi var framme runt halv tio mötte Jesper och .. 4 andra av hans kompisar upp oss. Vi drog upp direkt till Jesper och.. tog det lugnt.
Nä men jag fixade iallafall med mig 10 cider, en Vanlig vodka, Mintuu och en bärs. Blev full men höll mig ändå jävligt nice.
Förrutom att jag rasade ihop på golvet en gång, av misstag haha. Minns inte hur det gick till.
Har inte tagit några bilder.. men vet att jawa, hannes & billy tog iaf två bilder.. Snor dem.

Söta Jawa med Billy.


Hannes & Billy.

Jag & Jesper tänkte nog aldrig på att ta några bilder, haha .. vi hade bara allmänt mysigt ihop.
Trotts att man var full, jag kunde hålla mig lugn, jävligt lugn.
Sen var Alexandra och Marcus där.
Aja, det var kul och jag skrattade grymt mycket.

På lördagen så vaknade jag upp av en chock. Jag låg brevid Jesper i hans säng, Marcus & Alexandra hade dragit.. Hannes tog soffan, Jawa låg brevid mig.. Billy.. brevid hannes. Haha..
Jag och jawa tar av oss allt förrutom, trosor. Jag somnade och massa saker hände tydligen i hans säng medans vi låg och sov.
Haha, det mest roliga var när jag vaknade till på morgonen.. Jag ligger brevid älsklingen precis som väntat, sen vänder jag mig om och ser att det är Billy som ligger brevid mig, det var lite oväntat. Men ja, sen när alla vaknat så gick vi ner till Ica och jag köpte ett tio pack Gorby:s, pommes, energy dricka och läsk tror jag..
Tillbaka kom bara Jesper jawa och jag, men vi fettade vi sönder oss och hade kul.. Tills allt blev helt fucked up, Jawa blev upphämtad av sin syster.
Anyway.. resten av dagarna nu har vi bara chillat hejvilltgalet.

Ska nog snusa vidare med min babe, annars lär.. han kanske vakna D:.
Aja, ville bara uppdatera mig snabbt. See ya tomorow!
Puss.


bild från förra vintern, haha.. hade på mig 1000000000000 olika plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0