Jag och det där med förhållanden..

Förut var jag den lugna tjejen som höll sig undan från bråk, aldrig tog åt mig, jag gjorde allt för att vara den perfekta.
Under alla gånger har jag blivit utnyttjad eller så har jag blivit bedragen.
Jag har rättare sagt aldrig haft turen på min sida.
 
Med tiden så har jag blivit förändrad som person vill säga, mer aggresiv och elak av mig. Jag är full av ilska som jag bär runt på varje dag. Jag skulle helt enkelt kunna döda en fullvuxen människa med all den ilska jag har i mig.
 
Idag var nog den värsta dagen i mitt liv, jag har aldrig varit så arg någonsin och det kom ut på min pojkvän pågrund av hans kompis.
Det var så illa att pappa kom in med en cola och frågade om allt var som det skulle efter jag hade lagt på. Jag förklarade mig lite snabbt och han stängde snabbt dörren.
Direkt efter det ringde Sonkan som också hörde att jag lät förbannad, efter att ha lugnat ner mig nu så känns det mer lugnt.
Men jag förstår inte på mig själv, jag förstår inte varför jag är som jag är.
Var är den flickan jag var för tre år sen?
 
Gud.. jag behöver hjälp, jag förändras så negativt.. Jag är rädd för mig själv. Jag är så rädd för mig själv..
 
 
 
Trackback
RSS 2.0