Jag önskar att jag kunde kontrollera mig.

Förlåt mig.

Jag ville bara ha det som alla andra, jag ville bara ha en bra uppväxt.. som alla andra.
Jag ville bara ha ett hem att leva i tillsammans med mamma och pappa. Leva ett normalt liv som vilket annat barn somhelst.
Jag är avensjuk ja, jag är avensjuk på folk som har det bättre än jag själv.
Och jag har utvecklat något som jag inte kan få stopp på själv.

Jag har grova jävla aggresions problem i dagsläget, det har jag, det är inget som jag döljer. Det är sånt som jag har gått runt och burit på under 17 år.
Desto äldre man blir destomer förstår man om saker som hänt en tidigare. Och då spricker det för en tillslut. Jag är i en sitaution som den, och kan inte dra mig ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0