JÄVLA KUK MENSVÄRK!

Jag gav två hopplösa timmar och hoppades på att lyckas somna. Vaknade av smärtan, mår så fruktansvärt dåligt.. Mår illa, allt känns äckligt, gråter av smärta, jag hatar det här mest av allt.
Har mensvärk så det bara sjunger om det när tabletterna avtar, men förut låg jag helt orörlig i 2 dygn och kved av smärta. Kräktes och har varit nära på att svimma flera gånger och vid varje sammandragning skrek jag högt. Kändes typ som att jag behövde genomgå en förlossning en gång i månaden (minus att behöva krysta ut en jävla vattenmelon).

FUCK MY LIFE RIGHT NOW!
Vill bara sova men lägger jag mig ner så kräks jag.
Med tiden så har värkarna blivit outhärdliga, jag dör, kan inte riktigt sitta still.
Och jag önska att Jesper var vaken så jag hade någon att prata med.

Nä fyfan.. vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill bara spy.. fuck this.

Trackback
RSS 2.0