Varning för starka bilder. / * Kampen.

(Jag kan börja med att varna känsliga läsare för bla *starka* bilder) Ni som inte tål blod, bör absolut inte kolla.. Och som jag alltid har sagt är.. det här är min blogg, mina känslor.. Om jag känner för att lägga ut bilder, låt mig då göra det.
Jag har inte bett er att läsa min blogg. Så ni som stör er på sånt här kan bara tagga vidare.)

Jag mår illa av det här.
Nu lämnar jag det förflutna bakom mig. Nu ska jag bara se framåt..
Jag har ett liv, ett liv som jag inte ska slösa bort på sånt här skit..

Jag har allt jag behöver. Jag har min pojkvän.
Honom och mina vänner.
Det är det ända jag behöver.
Varför ska jag slösa mitt liv på att göra sånt här?
Nu räcker det jag tänker inte låta mig besegras av någon. Jag tänker kämpa för min egna hälsa..
Jag tänker inte göra mig själv illa mer. Jag är värd något så fruktansvärt mycket bättre än det här.
Jag är stark.
Jag är inte värd det här, jag tänker inte låta mig sjunka lägre.
Jag tänker ta tag i mitt liv, leva dag för dag.. Jag vet vad som väntar mig.
Ett liv fan så mycket bättre än det jag lever idag. Jag tänker försöka se positivt på allt, jag kan vara den glada flickan om jag vill!

JAG SKA FAN VISA ATT JAG KAN!








Det här är slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0